Oferta dla dorosłych

„Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym, domagać się ze wszystkich sił tego, co mu się należy” P. Coelho

Why? – Po co jest impreza? W jakim celu jest organizowana?(wizerunkowym, pro sprzedażowym, promocyjnym, non-profit)
Who? - Do kogo jest skierowana oferta? Jaki jest profil gości? Czy ma być to być impreza dla dorosłych, dla dzieci, a może familijna? Czy impreza jest zamknięta, biletowana, na zaproszenia, czy też otwarta? Jaki ma zasięg? Czy interakcja z klientami jest pasywna czy też aktywna?
What? - Co chcemy osiągnąć przez imprezę? Jakie atrakcje możemy zaoferować: występ gwiazdy, gratisy, rywalizację, integrację, konkursy, przeżycia artystyczne, widowisko, haeppenning
Where? - Jaka jest lokalizacja imprezy? Czy na świeżym powietrzu, czy w pomieszczeniu? Jaką przestrzeń mamy do dyspozycji?
When? - Ile czasu mamy do dyspozycji? Jaki jest termin imprezy. Czy jest to impreza jednorazowa, objazdowa, czy cykliczna.

Mając odpowiedź na powyższe pytania konstruujemy projekt imprezy, który:
a)oparty jest na gotowych scenariuszach
lub/i
b)jest oryginalnym pomysłem, opracowanym zgodnie z wymaganiami klientów